Wikia

Personage CSI: Las Vegas
BarbaraRussell

Naam:

Barbara Russell

Geslacht:

Vrouw

Familie:

D.B. Russell (ex-man)
Maya Russell (dochter)
Kaitlyn Russell (kleindochter)
Charlie Russell (zoon)

Stad:

Las Vegas

Status:

In Leven

Gespeeld door:

Peri Gilpin

Eerste aflevering:

Homecoming

 Barbara Russell is de vrouw van D.B. Russell in CSI: Crime Scene Investigation. De 2 scheidde op het moment dat hij overgeplaatst werd naar CSI: Cyber.

Seizoen 12Edit

HomecomingEdit

Barbara wordt voor het eerst gezien in de aflevering Homecoming, alhoewel ze door het hele seizoen vaak genoemd wordt. Ze belt D.B. Russell vaak om te kijken hoe het gaat. In deze aflevering was ze uitgenodigd om bij een campagne diner van de sheriff aanwezig te zijn samen met D.B. en de rest van het CSI team.

Later in de aflevering wordt haar kleindochter, Kaitlyn Russell, ontvoerd door orders van Jeffrey McKeen omdat D.B. en Conrad Ecklie zijn zoon gedood hebben omdat hij een gevaarlijke verdachte was.

Seizoen 13Edit

Karma to BurnEdit

Na deze aflevering vertrekt Barbara naar Seattle om Maya Russell en haar familie te helpen verhuizen.

CSI: CyberEdit

Barbara verschijnt nooit fysiek in de serie maar D.B. laat daar op een gegeven moment weten dat zij zijn gescheiden rond de tijd van de moord op Julie Finlay en Why-Fi. Het is nooit bekend geworden waarom ze gescheiden zijn, maar het is aannemelijk dat de rouw om Julie en zijn verlangen om met Avery Ryan bij de FBI te gaan werken terwijl Barbara terug naar Seattle wilde een grote rol speelde.

TriviaEdit

  • Barbara is een Sinatra fan
  • D.B. verloor zijn maagdheid aan haar toen hij net studeerde.

BronEdit

Around Wikia's network

Random Wiki