Wikia

CASt (afkorting voor Capture, Afflict, Strangle) is een seriemoordenaar in de CSI: Crime Scene Investigation roman Binding Ties.

Achtergrond Edit

CASt doodde in totaal 5 mensen een paar jaar voorafgaand aan Binding Ties. Hij richtte zich op zware, blanke mannen van middelbare leeftijd en doodde hen door hen te wurgen met een touw met een figuur-achtige knoop.Hij pestte de Las Vegas Police Department vaak via de kranten.

Modus Operandi Edit

Elke moord die CASt gepleegd had, had dezelfde M.O..Voordat hij het slachtoffer wurgde, sneed hij hun rechter wijsvinger eraf terwijl het slachtoffer nog leefde. Na elke moord verlegde hij het slachtoffer. Maag naar beneden, rechts vinger afgesneden, de andere kant verscholen onder zijn buik, touw nog om de nek en een zwembad van sperma rond de billen.

Copycat Edit

In de roman begon de copy cat een killing spree op dezelfde manier dat CASt dat deed, behalve dat hij de vinger eraf sneed nadat het slachtoffer was overleden. Het CSI-team merkte dit door het gebrek aan bloed rond de plaats delict van de moorden. De moord op Enrique Diaz had een ander opmerkelijk ding dat CASt niet deed. In de linkerhand van Diaz lag een magneetstripkaart, met de woorden "Bezit van Las Vegas Banner" erop gedrukt.

Bekende Slachtoffers Edit

  • Todd Henry
  • John Jarvis
  • George Kim
  • Clyde Gibson
  • Vincent Drake

Around Wikia's network

Random Wiki