Wikia

Personage CSI Las Vegas
Chandra Moore.jpg

Naam

Chandra Moore

Geslacht

Vrouw

Stad

Las Vegas

Beroep

DNA Technicus

Status

Overgeplaatst

Gespeeld door

Reiko Aylesworth

Eerste aflevering

Viva Las Vegas

Chandra Moore was een DNA technicus die was toegewezen aan de Las Vegas Crime Lab als de nieuwe vervanger van Greg Sanders in de seizoenspremière van seizoen 5.

Achtergrond Edit

Nadat Greg een volwaardige CSI wilde worden, bracht hij Chandra in als zijn vervanging. Daardoor hoefde hij alleen maar voor de vaardigheidstoets te halen om zijn droom werkelijkheid te maken.

Informatie Personage Edit

Chandra is zeer toegewijd aan haar werk en weigerde elke vorm van muziek af te spelen in het lab omdat ze dat storend vond. Ze is een grote fan van Gil Grissom en bewondert Warrick Brown voor zijn presentatie op longitudinale strepen van de teennagel bij de AAFS in Dallas, ze zei dat het "echt goed werk" was.

Op haar eerste dag botste ze met Catherine Willows over de manier waarop Chandra vond dat de prioriteiten waren van DNA-monsters. Ze wordt ook erg boos op Nick Stokes, Sara Sidle en David Hodges als ze over een zaak praten in het lab. Ze haalde hen uit het lab en ze vroeg hen om de zaak op een andere plek door te nemen.

Hodges vond haar leuk, denkende dat ze schattig was.

Helaas was Chandra niet in staat om om te gaan met de achterstand van zaken, en dat het team haar met Greg Sanders vergeleek en als gevolg daarvan stopte ze abrupt op haar eerste dag en keerde terug naar Connecticut. Dit liet de DNA-technicus positie vacant wat 2 dagen later werd opgevuld door Mia Dickerson.

Bron Edit

Around Wikia's network

Random Wiki