Wikia

Crate 'n Burial
Cratenburial
Season1
Number3
WriterAnn Donahue
DirectorDanny Cannon
Original Airdate20 oktober 2000 (VS)

[[Category:Episodes|]]

Crate 'n Burial is de derde aflevering van seizoen 1 van CSI: Crime Scene Investigation.

Samenvatting Edit

Gil Grissom, Nick Stokes en Sara Sidle vinden uit dat niets is wat het lijkt, wanneer de vrouw van een rijke man ontvoerd wordt en levend wordt begraven in de woestijn. Ondertussen onderzoeken Catherine Willows en Warrick Brown een aanrijding die leidde tot de dood van een klein meisje, waarin een oude man en zijn kleinzoon de verdachten zijn, maar zij lijken elkaar te dekken.

Plot Edit

Laura Garris is ontvoerd en levend begraven. In het huis van de familie Garris, probeert Jim Brass Laura's echtgenoot, Jack Garris, te weerhouden van het betalen van losgeld terwijl Gil Grissom en Nick Stokes de tape met de opgenomen boodschap analyseren voor de bewijsvoering. Door het horen van stiltes en een laag frequent zoemend geluid speculeren zij dat Laura begraven ligt in de woestijn, in de buurt van hoogspanningslijnen. Sara Sidle heeft een rondje door het huis gelopen en ziet aanwijzingen van een gevecht. Als Grissom zich bij haar voegt, ziet hij vuil op het tapijt in de slaapkamer en een zakdoek doordrenkt met halothaan buiten op de grond liggen.

Around Wikia's network

Random Wiki