Wikia

Personage CSI: Las Vegas
EddieWillows.gif

Naam:

Eddie Willows

Geslacht:

Man

Familie:

Catherine Willows (ex-vrouw)
Lindsey Willows (dochter)

Stad:

Las Vegas

Beroep:

Muziekproducer

Status:

Overleden

Gespeeld door:

Timothy Carhart

Eerste aflevering:

Who Are You?

 Eddie Willows was de man van Catherine Willows, met wie hij samen dochter Lindsey Willows heeft. Hij werd in seizoen 3, de aflevering Lady Heather's Box, vermoord.

AchtergrondEdit

Catherine Willows ontmoette Eddie op jonge leeftijd en hij beloofde haar dat zij een muziekcarrière zou krijgen. Ze gingen na vele maanden met elkaar trouwen. Eddie ging vreemd in dit huwelijk en zij zijn uit elkaar gegaan. Hij liet haar achter met 10 dollar op de bank, een cocaïne verslaving en een klein kind, Lindsey.

Seizoen 1Edit

Eddie wordt geïntroduceerd in Who Are You?, als een stripper hem beschuldigd van verkrachting. Op zijn verzoek behandelt Catherine Willows zijn zaak. Catherine leert dat Eddie de vrouw had beloofd om haar een muziek videoster te maken. Toen hij deze belofte niet nakwam beschuldigde zij hem voor verkrachting. Zijn volgende verschijning is in Blood Drops, waarin hij Jeugdzorg op Catherine afstuurt nadat hij haar beschuldigde van ouderlijke verwaarlozing, omdat ze Lindsey niet had opgehaald van balletles. Zijn laaste verschijning in seizoen 1 is in Too Tough to Die, waarin hij een tweede hypotheek neemt op het huis dat hij en Catherine bezitten. Hij bezoekt het lab en terwijl hun dochter met Warrick Brown speelt maken Catherine en Eddie ruzie over het meenemen van Lindsey naar een restaurant op een schoolavond en krijgen ze een fysieke woordenwisseling, welke Gil Grissom stopt. Grissom waarschuwt Eddie dat hij niet meer in het gebouw moet verschijnen, waardoor Eddie denkt dat Catherine en Grissom een verhouding hebben. Grissom ontkent dat door simpel te zeggen dat hij naar huis moet gaan.

Seizoen 3Edit

Eddie maakt zijn laatste verschijning in Lady Heather's Box, als hij dood wordt gevonden met een schotwond. Na zijn auto ongeluk in een waterkanaal zit Lindsey Willows vast in zijn auto. Zij belt Catherine Willows, die nu voor een crisis staat om haar dochter te redden van verdrinking. Zijn lichaam werd later een stukje verder gevonden en voor de lijkschouwing neemt Catherine afscheid van hem. De zaak bleef onopgelost.

VerschijningenEdit

CSI: Crime Scene Investigation
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 #
Seizoen 1 - - - - - X X - - - - - - - - X - - - - - - - - - 3
Seizoen 2 - - - - - - - - - - - - - - X - - - - - - - - - - 1
Total 4

Around Wikia's network

Random Wiki