Wikia

Personage CSI: Las Vegas
JoeHirschoff.jpg

Naam:

Joe Hirschoff

Geslacht:

Man

Familie

Robert O'Brien (ex-partner)
Robert's broer (partner)

Stad:

Las Vegas

Beroep:

Aannemer

Gespeeld door:

Kevin Rahm

Eerste aflevering:

Built to Kill, Part 1

 Joe Hirschoff was een aannemer, zakelijk ontwerper en moordenaar die verscheen in seizoen 7 van CSI: Crime Scene Investigation.

Seizoen 7Edit

Built to Kill, Part 1Edit

Joe's zakenpartner, Robert O'Brien, pleegt zelfmoord met het wapen van Joe. Joe wordt daarom ondervraagt door Jim Brass, voordat hij om een advocaat kon vragen. Later checkt hij de persoonlijke spullen van Robert uit en ontdekt Sara Sidle dat hij dezelfde ring draagt als Robert. In een club ontvoeren hij en Robert's broer en laten haar achter in een hotel.

Built to Kill, Part 2Edit

Nadat Joe en Robert's broer een foto hebben gemaakt van Catherine, ontvoeren zij Lindsey Willows. Zij houden haar gevangen en dreigen haar te vermoorden als Sam Braun hen niet de 20 millioen dollar terugbetaald die hij van hen gestolen had.

Het CSI team weet Lindsey te vinden en redden haar dankzij de bewijzen die zij vonden. Later, als Catherine Willows en Sam buiten staan te praten, loopt Joe rustig langs Sam en vuurt hij 2 schoten af op hem waardoor hij sterft. Als Joe probeert weg te rennen wordt hij neergeschoten door de beveiliger van Sam, hij sterft.

Bekende SlachtoffersEdit

BronEdit

Around Wikia's network

Random Wiki