Wikia

Personage CSI: Las Vegas
JudgeCohen

Naam:

Cohen

Geslacht:

Man

Stad:

Las Vegas

Beroep:

Rechter

Status:

In de gevangenis

Gespeeld door:

Harrison Young

Eerste aflevering:

Pilot

Cohen was een corrupte rechter die verscheen in de eerste 4 afleveringen van seizoen 1 van CSI: Crime Scene Investigation. Hij werd gespeeld door Harrison Young.

Persoonlijkheid Edit

Hij is corrupt en heeft een gokverslaving waarbij die van Warrick Brown niets voorstelt, Cohen is bereid om de regels om te buigen, tegen welke prijs dan ook. Hij heeft ook een sterke minachting voor rechtvaardigheid en is daarom ook meer dan bereid om iemand anders het vuile werk te laten doen, terwijl hij blijft hopen dat het niet ontdekt wordt. Hij is ongeduldig en arrogant, 2 zwakke punten die uiteindelijk leidde tot zijn arrestatie.

Seizoen 1 Edit

Cohen had een ernstig gokprobleem en gebruikte Warrick Brown regelmatig om weddenschappen voor hem te maken. In ruil daarvoor kreeg Warrick dingen zoals een blanco huiszoekingsbevel zoals te zien is in de pilot aflevering.

Hij forceerde Warrick later om voor hem te werken. In Pledging Mr. Johnson vraagt hij hem een zegeling van bewijsmateriaal af te halen in een verkrachtingszaak waardoor deze niet meer gebruikt kon worden in de rechtzaak en de verkrachter vrij ging. Cohen beweerde dat hij het aan de familie van de verkrachter verschuldigd was om hem vrij te laten en gaf Warrick geen keus. Uiteindelijk ging Warrick naar zijn baas, Gil Grissom, voor hulp.

Later ontmoette Warrick en Cohen elkaar in een park en dankzij afluisterapparatuur kon Jim Brass de rechter arresteren.

Around Wikia's network

Random Wiki