Wikia

Personage CSI Las Vegas
248px-Lindsey.jpg

Naam

Lindsey Willows

Geslacht

Vrouw

Familie

Catherine Willows (moeder)
Eddie Willows (vader)
Lily Flynn (oma)
Sam Braun (opa)
Jeremy (neef)

Stad

Las Vegas

Beroep

Student

Status

In Leven

Gespeeld door

Madison McReynolds
Kay Panabaker

Eerste aflevering

Pilot

Lindsey Willows is de dochter van CSI Catherine Willows en haar overleden ex-man Eddie Willows in CSI: Crime Scene Investigation.

Geschiedenis Edit

In de eerste plaats is de functie van het personage om de problemen van Catherine Willows als alleenstaande moeder te markeren, terwijl ze een veeleisende baan heeft bij de rechtshandhaving en probeert om een sociaal leven te onderhouden.

Lindsey's optredens zijn meestal in afleveringen waarin ze gebruikt wordt als Eddie's pion.

Tijdens een aflevering wordt Lindsey gepakt voor vechten op school; in een andere aflevering wordt ze opgepakt voor liften.

Dit laatste incident leidde ertoe dat Catherine Lindsey meenam naar het mortuarium om haar het lijk van een volwassen vrouw die slachtoffer was van een aanval te laten zien, om indruk te maken op de risico's van haar gedrag.

Lindsey werd ingeschreven in een privéschool, de fictieve Butterfield Academy. Ze werd ontvoerd en korte tijd gevangen gehouden door de vijanden van haar opa, Sam Braun, in de aflevering Built to Kill, Part 2 in seizoen 7.

Lindsey verschijnt in het einde van de aflevering Sweet Jane, waar haar moeder haar afzet en haar ziet praten met vrienden.

In de aflevering Let It Bleed van seizoen 9 ziet Catherine Lindsey tijdens een onderzoek naar de moord op de dochter van een drugsbaron in de menigte van een club dansend met een man en ze bedreigt de man om nooit meer terug te keren.

Ze vindt een nep I.D. op haar en laat een agent Lindsey naar huis brengen. Later verschijnt Lindsey in het kantoor van haar moeder en verontschuldigd ze zich voor het naar de club gaan en Catherine vergeet haar (maar ze heeft nog wel huisarrest).

Lindsey was betrokken bij een middelbare school optreden van Cabaret in de aflevering World's End, waar ze helpt bij het identificeren van een slachtoffer en vertelt dat hij niet gemist zal worden.

Op het moment van het vertrek van Catherine zat Lindsey op de Universiteit.

Achter de schermen Edit

Madison McReynolds speelde Lindsey Willows van seizoen 1 tot seizoen 5; Kay Panabaker nam de rol over in de seizoensfinale van seizoen 6, Way to Go, en bleef haar spelen tot seizoen 12.

Bron Edit

Around Wikia's network

Random Wiki