Wikia

Personage CSI Las Vegas
160px-Mitchell.png

Naam

Larry Mitchell

Geslacht

Man

Stad

Las Vegas

Beroep

LVPD Officier

Status

In Leven

Gespeeld door

Larry M. Mitchell

Eerste aflevering

Room Service

Larry "Mitch" Mitchell is een officier bij de LVPD in CSI: Crime Scene Investigation. Hij maakt vaak plaats delicten leeg voor CSI. Hij heeft een terugkerende rol sinds seizoen 6.

Tijdens het werk Edit

Officier Mitchell is meestal de hoofdofficier in de LVPD, de plaats delicten opruimt en soms verdachten opvolgt voor het CSI-team. Alle leden van het CSI-team kennen en respecteren hem omdat hij meestal zijn leven op het spel zet om de CSI's te beschermen, ongeacht de situatie.

In de aflevering No Way Out, toen Raymond Langston en Riley Adams gegijzeld werden was hij er persoonlijk in geslaagd om de rest van de LVPD bij de scene te krijgen zonder de mensen die de mensen gijzelde te waarschuwen.

Hij heeft een goede relatie met Jim Brass, aangezien ze allebei meer rechtshandhavingspersoneel zijn dan CSI's. Zoals Jim is hij een van de weinige officieren die forensisch begrijpt en hij kent het belang van het bewijs. Dus zorgt hij ervoor dat er tijdens het leeghalen van de plaats delict geen bewijs verstoort wordt.

Biografie Edit

Seizoen 6 Edit

Room Service Edit

Mitchell verschijnt als eerst in de aflevering Room Service, waarin hij grapt dat een verdachte de lijdt aan priapisme na het nemen van prevalis het inpakken van een kleine, vriendelijk wapen wordt.

Seizoen 7 Edit

Fallen Idols Edit

Toen Gil Grissom aan Mitch vroeg of hij een toegewezen parkeerplaats op de middelbare school had, was zijn reactie negatief en zei hij dat hij nooit een auto heeft gehad.

The Good, The Bad and The Dominatrix Edit

Mitch observeert Nick Stokes tijdens het verzamelen van verfchips waar een zakkenroller gedood werd en vroeg of Nick een kopje koffie wilde, maar hij zei dat hij langer wilde zijn. Dan crasht een dronken bestuurder in Mitch zijn auto en ging Mitch kijken bij de bestuurder, terwijl Nick het bloeden wil stoppen bij een passagier, maar ze waren al dood.

Seizoen 11 Edit

Turn On, Tune In, Drop Dead Edit

Na te zijn opgeroepen naar een scène van een verdachte moord, staat het slachtoffer plotseling op en loopt hij weg. Na het vinden van het slachtoffer op camerabeelden vermeldt Jim Brass dat het de tweede keer was dat een slachtoffer dood neer viel, maar al snel weer op stond. Ze observeren ook een aantal officieren die zich gedragen als zombies en ze besluiten om het geheim te houden.

Seizoen 13 Edit

Karma To Burn Edit

Met de gehele afdeling onder verdenking, wijst Jim Brass aan Mitch de plicht om Jeffrey McKeen mee te nemen, zodat niemand communiceert met McKeen. Later helpt Mitch met Jeffrey McKeen's transfer naar een federale gevangenis.

Code Blue Plate Special Edit

Wanneer Nick Stokes arriveert op een plaats delict van een tweede schietpartij op Frank's Diner, kalmeert Mitch hem en deelt hem mee dat het een accidentele schietpartij was. Op de vraag wat Conrad Ecklie uit zijn "bed" doet haalt Mitch zijn schouders op en loopt hij weg.

Play Dead Edit

Mitch bespreekt de plaatselijke illegale klinieken met Jim en Nick. Wanneer Sam de verdachte ziet, gaat Mitch in de achtervolging en haalt burgers uit de weg van de vuurlinie van de verdachte. Als de verdachte door Sam gebeten wordt, helpt Mitch Jim om hem te arresteren.

Bron Edit

Edit

Around Wikia's network

Random Wiki