Wikia

Personage CSI: Las Vegas
OliviaHodges.jpg

Naam:

Olivia Hodges

Geslacht:

Vrouw

Familie:

David Hodges (zoon)

Stad:

Las Vegas

Status:

Levend

Gespeeld door:

Jaclyn Smith

Eerste aflevering:

Malice in Wonderland

Olivia Hodges is de moeder van lab technicus David Hodges in CSI: Crime Scene Investigation.

Seizoen 12 Edit

Malice in Wonderland Edit

Olivia wordt als eerst gezien in deze aflevering nadat ze haar zoon, David Hodges, heeft bezocht. Dit is omdat ze heeft ontdekt dat Hodges een vriendin heeft ondanks dat hij erover liegt. Om zijn leugen te verstoppen haalt Hodges Morgan Brody over om zich voor te doen als zijn vriendin. Ze gaat ermee akkoord, tot tegenzin van Conrad Ecklie die liever niet heeft dat zij zich voordoet als Hodges's vriendin.

Hodges en Morgan gaan uiteten en nodigen Ecklie en Olivia uit. Ecklie en Olivia beginnen te flirten met elkaar tot ergenis van Hodges en Morgan.

Echter, na het diner worden Olivia en Hodges gekidnapt door 2 verdachten die door D.B. Russell en zijn team achtervolgt worden in connectie tot een serie overvallen en moorden. Terwijl ze worden weggevoerd door de criminelen maken Olivia en Hodges nog steeds ruzie over hun relatie met elkaar en biegt Hodges op dat hij niet met Morgan date. De ruzie en verwarring zorgen ervoor dat Hodges de chauffeur kan afleiden, wat ervoor zorgt dat het busje crasht en de verdachten kunnen worden opgepakt.

Olivia en Hodges overleven met kleine verwondingen en herstellen hun relatie met elkaar. Hodges vergezelt haar in haar trip naar Italië, die ze gepland had om te doen met haar vriend maar zij gingen uit elkaar.

Homecoming Edit

Olivia is uitgenodigd naar de Sheriff's celebration dinner, als Ecklie's date, waar zij doorgaan om met elkaar te flirten. Morgan en Hodges maken grappen over de liefde tussen de ouders.

Around Wikia's network

Random Wiki