Wikia

Personage CSI Las Vegas
Terri1

Naam

Teri Miller

Geslacht

Vrouw

Stad

Las Vegas

Beroep

Forensisch Antropoloog

Status

Verondersteld In Leven

Gespeeld door

Pamela Gidley

Eerste aflevering

Who Are You?

Teri Miller was een forensisch antropoloog die gedurende het eerste seizoen van CSI: Crime Scene Investigation meerdere malen door Gil Grissom en zijn gebeld werd om te helpen bij hun onderzoek.

Seizoen 1 Edit

Teri verscheen als eerst in Who Are You? toen ze gebeld werd door Gil Grissom om het gezicht van een vrouw te reconstrueren vanaf haar schedel om haar te identificeren. De keer daarna verschijnt ze in To Halve and to Hold waarin ze Catherine Willows en Gil helpt met het in elkaar zetten van een skelet dat gevonden is in de woestijn. In deze aflevering, op het einde, heeft ze een romantische dat met Grissom. Echter, hij wordt weggeroepen naar een plaats delict voor zijn deskundige kennis over forensische entomologie en voordat hij haar zijn excuus kan aanbieden is ze verdwenen. Later verschijnt ze in Face Lift, waar ze een leeftijd progressie software gebruikt, waarmee ze het vermiste meisje Tammy Fallon identificeert. Haar laatste verschijning van het seizoen is in Evolution Day, waar ze een onthoofd lichaam identificeert als een gorilla, niet de mens dat ze dachten dat het was.

Seizoen 3 Edit

Teri maakt haar laatste verschijning in Snuff om Grissom te helpen met het identificeren van en het reconstrueren van een gezicht van een skelet, dat een jongen met het syndroom van down blijkt te zijn. In deze aflevering praat Grissom met haar en komt hij erachter dat ze getrouwd is met haar leraar sinds haar korte fling met Grissom.

Around Wikia's network

Random Wiki